co robimy
Projektujemy i doradzamy
Nie tylko szkolimy – prowadzimy proces od diagnozy do wdrożenia. Nasze doradztwo i projektowanie pomagają instytucjom, firmom i organizacjom działać inkluzywnie, skutecznie, nowocześnie i zmieniają doświadczenia odbiorców i zespołów.

Na czym polega projektowanie i doradztwo?
Dizajn traktujemy jako narzędzie dialogu pomiędzy ludźmi, a światem, który ich otacza.
Inkluzywność
To praktyka tworzenia środowiska, w którym każdy jest akceptowany i doceniany.
Dizajn
To funkcjonalność i forma, które sprawiają, że produkty są przyjazne dla każdego.
Rozwój
Czyli innowacje oparte na realnych potrzebach i lepsze doświadczenia użytkowników.

oferta
Co projektujemy?
Procesy i doświadczenia użytkowników
Mapujemy i usprawniamy ścieżki klienta/odbiorcy (customer journey), aby każda osoba – bez względu na potrzeby – mogła łatwo i komfortowo korzystać z Twoich usług lub oferty.
Produkty
i punkty kontaktu
Projektujemy rozwiązania, które kształtują doświadczenie użytkownika – od identyfikacji wizualnej, przez przestrzenie wspólne, strefy interakcji i odpoczynku, po systemy nawigacji (wayfinding).
Materiały
i narzędzia
Przygotowujemy przewodniki, checklisty i rozwiązania wspierające codzienną pracę zespołów i doświadczenia klientów z usługą i produktem.








